Hogyan regisztrálhat?
> Kétféleképpen regisztrálhat: közvetlenül a főoldalon, a jobb felső sarokban lévő rendelés leadása előtt, vagy a rendelés véglegesítése előtt. Az adatok megadása után létrehozta fiókját. A megrendelt könyveket a jobb felső sarokban található bevásárlókosárban találja, és folytathatja a rendelését. Amikor legközelebb ellátogat az e-boltba, csak be kell jelentkeznie bejelentkezési nevével és jelszavával. A regisztráció után megtekintheti rendelései állapotát, az összes számlát, figyelemmel kísérheti kívánságlistáját, vagy bármikor szerkesztheti profilját.
Hogyan módosíthatja jelszavát?
> Fiókjához tartozó jelszavát bejelentkezés után módosíthatja a Fiókom részben, azon belül a Személyes adataim menüpontban.
Mi a teendő, ha elfelejtette jelszavát?
> Kattintson a főoldalon, a jobb felső sarokban található Bejelentkezés/Regisztráció menüpontra. Az oldal betöltése után a jobb oldalon megjelenik az Elfelejtette jelszavát? opció. Miután rákattintott, adja meg a fiók létrehozásához használt e-mail címet, amelyre új jelszót küldünk. Ha új jelszó elküldése után sem tud bejelentkezni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a ugyfelszolgalat@glavio.hu címen.
A termékek árai ÁFA-val vannak feltüntetve?
> Igen. Az oldalon feltüntetett összes ár tartalmazza az alkalmazandó ÁFA-t (10% könyvek, 20% egyéb áruk esetén, kivéve, ha a számlán másképp szerepel).
Mi az a kívánságlista?
> A kívánságlista a kívánt termékek listája, amelyek megvásárlását elhalasztotta, vagy a termék jelenleg nincs raktáron. Egyetlen kattintással elmentheti azokat a termékeket, amelyek érdeklik, és amelyeket a jövőben esetleg meg szeretne vásárolni magának vagy szeretteinek. A kívánságlista használatához be kell jelentkeznie. A kívánságlistáját bejelentkezés után a Fiókom részben, azon belül a Kedvenceim - kívánságlista menüpontban találja.
Lehetséges-e árukat hozzáadni egy elküldött kötelező érvényű rendeléshez, vagy növelni a megrendelt tételek számát?
> Ha egy már elküldött, kötelező érvényű rendeléshez további termékeket szeretne hozzáadni, vagy növelni szeretné a megrendelt tételek számát, egyszerűen vegye fel velünk a kapcsolatot a ugyfelszolgalat@glavio.hu címen, és mi szerkesztjük a meglévő rendelését. Ha a rendeléskor már kifizette az árut, elküldjük Önnek a fizetési adatokat a hozzáadott áru fennmaradó összegének kifizetéséhez.
Lehetséges az áru külföldre szállítása?
> Csehországon és Szlovákián belül szállítunk. Más országokba történő szállítás egyedi megállapodás alapján lehetséges.